Odp: prawa konsumenta - pomocy

Autor: Tom (patchus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 13:06:49 MET

> Obawiam się, że bez podania przyczyny to nic nie zwrócisz. Jeśli produkt
> został zakupiony w ciągu ostatnich 7 dni roboczych i źle działa to
> automatycznie powinni Ci wymienić na nowy(jeśli według nich też będzie
> źle działał). Jeśli nie będą mieli takowego na sklepie to powinieneś
> dostać zwrot pieniędzy.
> Miałem coś takiego z Winfast GF 256 DDR - Karta nie renderowała
> wszystkich trójkątów należycie. Dostałem pieniądze z powrotem i 2
> godziny póżniej miałem tą samą kartę, ale z lepszym wyposażeniem i po
> niższej cenie w innym sklepie. Powodzenia !

> [...]
to miales szczescie i trafiles na sklep ktory chce miec dobra opinie
mialem taki przypadek z AB:
monitor po zakupie okazal sie wadliwy (nie ma tam mozliwosci obejrzenia czy
wszystko jest OK)
nie zgodzili sie na wymiane i musialem czekac pelne 2 tygodnie na naprawe
po 2 tygodniach dali nowy (ktory zreszta padl po 3 miesiacach)
bylem u prawnika ale w nowej ustawie nie ma obowiazku zwrotu w ciagu 5 dni.
Tyle tylko ze juz nic u nich nie kupie
np w Media Markt mojej matce wymienili radio bo nie podobal jej sie dzwiek z
glosnikow (ale wszystko bylo sprawne)
jak widac rozne sa podejscia do klientow
pozdrawiam
Tomek