Pentium II 266 na cos szybszego?

Autor: Adam (adamd_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 13:18:00 MET

Proszę o pomoc. Jestem jeszcze troche w tym zielony ( lamer)
Dostałem w spadku HP Vectra Pentium II 266 . Płyta jest zintegrowana z
karta graficzna , ogladalem procesor i jest to takie wieksze czarne
pudełko- chyba fachowo nazywa się to box. Ponieważ dolozylem mu karte
dzwiekowa, dorzuciłem pamieci do
64MB Ram , zaistalowałem od zera Windows Me wiec nie chcailbym zmieniac
na nowy komputer a chcialbym go troche przyspieszyc . Czy moge mu
wymienic sam procesor na cos szybszego ? Jesli tak to co trzeba zrobic (
oprocz fizycznej wymiany).
Jakies zmiany w biosie ?
Widzialem tez ostatnio karte USB . Czy moge zainstalowac taka karte do
tego sprzetu ? Chce mu dorzucic Iomega ZIP i najlepiej na USB .
Czy mozna miec w takim kompie 2 twarde dyski tak jak w laptopie ?

Bardzo proszę o łopatologiczne odpowiedzi na grupę ( sądze że parę osób
jest tu takich jak ja- lamerów ) i jednocześnie na priva.

Dziekuje i pozdrawiam

Adam