Re: prawa konsumenta - pomocy

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 12:00:00 MET

Wojtek Ptak wrote:

> Pewnie temat ten juz tu byl, ale od niedawna jestem na liscie
> Chcialbym oddac do sklepu monitor, ktory nie spelnia moich wymagan
> W ciagu ilu dni moge oddac produkt do sklepu bez podania przyczyny?
> Wiem ze jest cos takiego.
> Bardzo prosze o pomoc, bo szkoda by mi bylo stracic kase, a obsluga
> sklepu jakos nie wydaje mi sie mila i raczej nie poda mi pomocnej dloni !
>
> zniesmaczony Wojtek
>
> PS. Czlowiek uczy sie na bledach...
> Jesli ktos zna dobry link o prawach konsumenta, to bede wdzieczny.

Zawsze możesz zadzwonić do Państwowej Inspekcji Handlu (czy jakoś tam,
nie pamiętam) i poprosić o fachową, bezpłatną poradę przez telefon - To
działa ! Niestety numer tej instytucji w Twoim mieście musisz sobie sam
znaleźć.

Obawiam się, że bez podania przyczyny to nic nie zwrócisz. Jeśli produkt
został zakupiony w ciągu ostatnich 7 dni roboczych i źle działa to
automatycznie powinni Ci wymienić na nowy(jeśli według nich też będzie
źle działał). Jeśli nie będą mieli takowego na sklepie to powinieneś
dostać zwrot pieniędzy.
Miałem coś takiego z Winfast GF 256 DDR - Karta nie renderowała
wszystkich trójkątów należycie. Dostałem pieniądze z powrotem i 2
godziny póżniej miałem tą samą kartę, ale z lepszym wyposażeniem i po
niższej cenie w innym sklepie. Powodzenia !

Rafał