Re: WIECEJ RAM CZY NOWY PROC?

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 10:50:25 MET

JaccekZ napisał(a) w wiadomości: <94r95f$r6f$1_at_news.tpi.pl>...
>upgrejduff ,
>
>O!
>Ciekawe dlaczego grafy nie chce zmienić!
Właśnie...
Mam Durona 600 i 128 RAM. I jak przełożę z drugiego kompa 64 (czyli razem
192) nie widzę żadnej różnicy w grach, MS ofisie itp. Różnicę widać tylko
wtedy gdy obrabiam zeskanowane zdjęcie o dużej rozdzielczości.
IMHO kolega powinien swoje "wolne środki" wpakować w (jeszcze?)lepszą
grafikę, ewentualnie kupić sobie jakiś fajny gadżet ;)
Jeżeli się mylę, to dajcie mi jakiś konkretny przykład gry, która chodzi
_widocznie_ lepiej na 256MB RAM (w porównaniu do 128)

Pozdrawiam
Marek