Re: Jak wejsc do biosa w Notebooku ?

Autor: ee (e.kielar_at_softbank.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 12:11:41 MET

Do tego notebooka potrzebna jest dyskietka o nazwie Refference Disk ps/2.
Nie mam w tej chwili adresu na strone ( na IBM-ie mozesz nie szukac:-(.
Jesli chcesz to daj znac na priva, mam taki notebook i dyskietke w domu to w
poniedzialek moge Ci podeslac. Ewentualnie wejdz na przeszukiwarke grup na
www.deja.com i wysukaj sobie posty ( z ustawieniem wyszukiwania all) i tam
znajdziesz adres. Aha, jaki dysk wstawiles? Max obslugiwany przez ten
notebook to 540 MB, no i trzeba najczesciej powalczyc ze zworkami na dysku.
pozdrw, Eryk

Użytkownik niGhtowL <nightowl_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a702a08$1_at_news.vogel.pl...