Re: DURON + plyta Gigabyta - overlocking

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 10:14:50 MET

On Fri, 26 Jan 2001 03:53:08 +0100, "M.Z." <eaux1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Spokojnie tylko nic nie rozcinac (chyba ze to dowcip)
>Raczej zamknac bramki na L1 (moze byc olowek grafitowy 0.5 mm HB)
>Ja pracyje na duronie 600 overclockowanym na 800 (da sie wiecej) z
>podniesiana temp rdzenia na 1.685V na ABICIE KT7
Tez jestem przeciwny podzialom ;)) Ale ty masz KT7, ktora potrafi
regulowac wszystko (i to w BIOSie), a on ma plyte, ktora prawie nic
nie potrafi ;) I dlatego wzial sie za "wyzynke" - tylko
przerywajac/laczac jest w stanie ustawic mnoznik, napiecie etc.
Ja na jego miejscu poszedlbym do jakiegos fachowca, albo zmienil plyte
(najlepiej) - jesli mozna - na taka, ktora ma rozne "bajery" w BIOSie,
albo na DIPach/jumperach. I wtedy olowkiem Durona, olowkiem...

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyzej)