Re: ATI RAGE PRO 32 VIVO - problem/y?

Autor: Sir David (adamd_at_zetobi.com.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 10:03:30 MET

> Witam.
>
> Niedawno stalem sie szczesliwym (?) posiadaczem w/w karty jak rowniez plyty
> Abit KT7 + Athlon 850.
> Karta fajna, oprogramowanie tez ale... w niektorych grach (Resident Evil 3,
> Dino Crisis, Delta Force 3)
> maszyna po prosto staje (tylko reset). [ciach]

Sprobuj (jezeli jeszcze nie probowales) wylaczyc AGP 4x w biosie.
Mam taka sama karte i Durona na Gigabyte, z AGP x 4 sie wieszalo, po
przelaczeniu na x2 zupelnie przestalo. Aha, jeszcze jakis czas temu
wieszalo sie i na x2 z wyjatkiem jednych, dosc starych juz driverow (do
karty oczywiscie). Tylko na nich bylo ok, na wszystkich innych, nawet
nowszych, sie wieszalo. Problemy te zniknely jednak po upgrade biosu
plyty. AGP 4x tez przestalo sie co prawda wieszac, ale sa przeklamania w
obrazie, wiec posostalem na x2.
A te niezawodne (przynajmniej u mnie) drivery to:
http://driver.ati.com/drivers/w98_r128_4_12_6277.exe

Adam.