Re: DURON + plyta Gigabyta - overlocking

Autor: Sir David (adamd_at_zetobi.com.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 09:48:46 MET

Krzysztof Wykurz wrote:
> Mam Durona 600MHz na plycie glownej Gigabyte 7ZX-1, na ktorej mozna ustawiac
> za pomoca zworek jedynie czestotliwosc magistrali systemowej.
> Chcialbym za pomoca mostkow na procesorze ustawic go na 800MHz.
> Czy ktos z szanownych grupowiczow probowal ustawic na stale taka
> czestotliwosc ? Czy praca byla stabilna ? Czy bedzie trzeba podwyzszyc
> napiecie rdzenia ? Jezeli tak - to na jaki poziom ?
> I jeszcze jedno pytanie. Probowalem juz sie zabrac za rozcinanie sciezek w
> grupie L6 - skalpelem, ale sciezki te sa na tyle "mocne", ze nie moglem ich
> [...]

Mam Gigabyte 7ZX-1 i Durona 600 z 29-go tygodnia, ustawilem 8x105=840
MHz i napiecie 1,7V (na 1,6 zdarzaly sie niestabilnosci) i jest tak
stabilnie, jak bylo na 600. Dzialal tez zupelnie stabilnie na 8x110=880,
ale jedkak szyna 105 jest pewniejsza niz 110 i pozostalem na 840.
Wiatrak zwykly (do procesorow Socket A), za 25 zl i temp. 49 stopni
(zalezala duzo bardziej od napiecia niz od czestotliwosci). Co do
techniki przecinania, na poczatku tez probowalem skalpelem, ale nic nim
nie wskoralem. Pomogl noz do szkla z diamentowa koncowka, mostki puscily
szybko. Mostki malowalem zwyklym olowkiem, po czym zakleilem je tasma i
tak dziala bez problemow juz kilka miesiecy.

Adam.