Re: do ilu podkręcić Celerona 333?

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 10:00:22 MET

Użytkownik "Dziku" <gicusso_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:94q842$f35
> A ja znam takie przypadki, w których nic nie pomagało. I co ty na to.

A ja na to ze procek musi byc z odpowiedniej fabryki w odpowiednim kraju i z
odpowiedniego tygodnia.
moj kumpel gdy kupowal procki (do podkrecenia od razu) to najpierw w necie
posprawdzal ktore sie nadaja (model, oznaczenia itp) bo nie kupuje sie kota
w worku !

> Po prostu trzeba mieć szczęście, lub ostro procka potraktować

Nie tyle szczescie, co trzeba wybadac i sprawdzic co i jak. jest wiele
serwisow o overclokingu i warto na nie zagladac nawet PRZED kupnem procka.

O tym ze musi byc super plyta glowna i odpowiednie chlodzenie nie wspomne bo
to chyba oczywiste.

Pozdrawiam
TZD