Re: do ilu podkręcić Celerona 333?

Autor: Dziku (gicusso_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 22:57:07 MET

"TZD" <tzd_at_wyspa.pl> wrote in message news:94ntnj$1m6$1_at_news.onet.pl...

> Mozesz sobie wątpic - znam osobiscie 2 takie przypadki, dobrze schłodzone
> stabilnie dzialaja na 5x100 po podbiciu napiecia.

A ja znam takie przypadki, w których nic nie pomagało. I co ty na to.
Wszystko zależy od procka. Nawet seria nie jest tu istotna. Miałem kiedyś
300A seria SL2WM która nie chciała pójść na 450. Pomogła dopiero zmiana
płyty i zasilanie 2.2V. A z resztą czy ja napisałem, że nie pójdzie? Po
prostu trzeba mieć szczęście, lub ostro procka potraktować

--
Paweł Spychalski alias Dziku
http://gicusso.w.interia.pl