Re: intel i motorola razem

Autor: phaust (phaust_at_yoyo.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 22:27:22 MET

Tawariszcz Gacek <gacek08_at_wp.pl> skazał:

> prrrrrrr

Nie tak znowu hop, do litanii dorzucić trzeba format nośnika, format
bootsectora... aha, jeszcze tzw. "endianess" (nie wiem jak to się elegancko
tłumaczy na polski) - kolejność bajtów w słowie...

> i tu tkwi haczyk

Tak, wiedziałem. Pomijając problem nośnika jest to _teoretycznie_ możliwe.

[ciach]
> oczywiscie to czyste spekulacje.

Trzeba się zaopatrzyć w termos kawy i wykazy kodów heksadecymalnych
oraz długości argumentów obu procesorów i szukać ewentualnych sekwencji
"inteligentnych"...

Pozdrawiam,

--
(.    [:mailto:phaust_at_yoyo.pl:] [:http://www.phaust.z.pl/:]