Re: intel i motorola razem

Autor: Arek Staron (astaron_at_mail.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 12:19:39 MET

Dnia Sun, 21 Jan 2001 01:29:37 +0100, e-golab przylecial i wygruchal:
>mam 2 programiki napisane w asemblerze które wykonują dokładnie to somo, jeden działa pod procesorami intela a drugi motoroli, czy
>da sie zrobić tak aby po umieszczeniu go na dysku startował programik ktory by rozpoznawał z jakim procesorem ma do czynienia i
>dopiero decydował ktory z 2 powyższych programików ma zostać uruchomiony?

napisz kawałek kodu w javie który będzie to robił. Ale oczywiście musisz mieć
zainstalowaną javę dla donego systemu, czyli prawie na jedno wyjdzie jakbyś
dawał odpowiedzni kod dla odpowiedniej maszyny sam (:

--
Arek Staroń <astaron_at_republika.pl>
WE APOLOGISE FOR THE INCONVENIENCE