Re: drive space

Autor: Serwis Komputerowy FORMICA (serwis_at_formica.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 18:25:26 MET

Użytkownik "Lukasz Pawelczyk" <pawelczyk_at_lucent.com> napisał w wiadomości
level.

Quick wrote:

> Skorzystaj z disk edit i wykasuj zawartość ścieżki zerowej wpisując
> same zera.

Tak zrobiłem. Wpisałem same zera przez pare ekranów i dalej nie chce
sformatować.
Próbowałem po tym jeszcze ndd i coś tam walczy, aż wkońcu wroci do hasła:
Sprawdź czy dysk jest dobrze podłączony.
Próbowałem też zainstalować linuxa. Zrobił partycje, sformatował i zawisł.
Następnie PQMagic całą noc usówał partycje linuxowe i robił jedną FAT32.
Nad ranem tylko przeczytałem komunikat, że error 500 ileś, że znalazł jakieś
bad bloki i tyle. Żadnej partycji nie zrobił tylko usunoł linuxowe.
Dzisiaj spróbuje jeszcze cos kombinować, ale jakby ktoś miał jakieś
pomysły...
Co robić?

Użyj programiku insthelp

http://www.jacobsen.sdn.dk/windows95/downloads/insthelp.exe

Commandline: insthelp killdisk 1 (jeśli Twój dysk jest pierwszy w systemie,
lub 2 jeśli jest jako drugi)
Program usuwa wszystkie istotne zapisy (partycje, MBR) z dysku. Jeśli to nie
pomoże, to znaczy że dysk jest fizycznie uszkodzony.
Powodzenia i pozdrawiam
Wigwam