Re: drive space

Autor: ?? (rade_at_saito.prv.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 10:00:55 MET

"Lukasz Pawelczyk" wrote:
>Mój znajomy skompresował sobie dysk i nie wiedząc co robi skasował
>wszystkie pliki. Teraz ani nic nagrać, ani sformatować.
>Próbowałam już fdiska, norton disk doctor'a i chyba niezbyt dobrze,
>ale format w low level.

Ja mialem ostatnio tez problem ze sformatowaniem dysku po uzyciu programu do
ustawiania dysku z pominieciem biosa. Format dochodzil do 5GB i wyskakiwal
error (zawsze w tym samym miejscu, bez wzgledu na to czy partycja miala 6GB,
czy 30GB, jak miala mniej niz 5GB to nie bylo problemu). Usuniecie tego
progrmu (i jego wpisow) nic nie pomagalo. Pomoglo natomiast zapisanie calego
dysku zerami. Moze i u Ciebie cos takiego pomoze.

Pozdrawiam,
Rade
www.saito.prv.pl