Re: Palmtopy

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 18:23:35 MET

Użytkownik Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn96tqob.2mp.jp_at_localhost.localdomain...
> Szukam:
> 1) serwisu WWW opisującego w miarę dokładnie palmtopy, ich możliwości,
> zalety, wady - nie chodzi mi o strony producentów, ani sklepy,
znalazłem
> tylko kilka takich stron - wszystkie kiepskie

Polecam kupno najnowszego (2/2001) wydania PC World Komputer - znajduje sie
tam test oraz opis różnych palmtopów. Ponadto mozesz zobaczy to
http://www.notebooki.pl/ lub www.karen.com.pl/palmtopy.html

> 2) sklepu internetowego posiadającego w ofercie szeroki wybór palmtopów
> (chcę kupić _jeden_ :-) )
>
> --
> Don't talk to strangers
> 'Cause they're only there to make you sad
> Don't dream of women "Don't Talk To
Strangers"
> 'Cause they'll only bring you down - Ronnie James
Dio)