Palmtopy

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 15:47:39 MET

Szukam:
1) serwisu WWW opisującego w miarę dokładnie palmtopy, ich możliwości,
   zalety, wady - nie chodzi mi o strony producentów, ani sklepy, znalazłem
   tylko kilka takich stron - wszystkie kiepskie
2) sklepu internetowego posiadającego w ofercie szeroki wybór palmtopów
   (chcę kupić _jeden_ :-) )

--
Don't talk to strangers
'Cause they're only there to make you sad