Re: Alternatywa dla GetRighta

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 09:45:14 MET

On Tue, 23 Jan 2001 20:34:16 +0100, Radosław Popławski
<radekp_at_alpha.net.pl> wrote:

>Dnia Tue, 23 Jan 2001 09:33:06 +0100, w artykule
><0egq6tg29cln76vft0tpimkt4cl7q8v52o_at_4ax.com>, juha <juha_at_polbox.com>

>To jest cecha każdego programu tego typu.

Takich programow jest kilkanascie o ile nie kilkadziesiat. Nie
przetestowalem wszystkich, a nawet polowy, ale taka opcje widzialem
zaledwie w 3 czy 4, wiec nie wciskaj mi i innym kitu.

>GetRight na pewno to robi, wiem, bo używałem. AFAIR GR zastępuje oryginalną
>funkcję, a nie dodaje własną.

W takim razie powiedz mi w ktorym menu GR dodaje ta opcje i jak ona
sie nazywa, chetnie ja wyprobuje.

>Nie ma znaczenie, czy napiszesz zastępuje czy przechwytuje -- na jedno
>wychodzi.

Jesli na jedno wychodzi to takie przechwytywanie "jest cecha każdego
programu tego typu" lacznie z Flasgetem. (Rozpoznanie rozszerzenia
pliku i uruchomienie managera lub nie)

>Nie, powinien tak robić, bo tak jest przyjęte w Windows!

Front Page z Office (tworcy Widnows) tego nie robi (nie zapamietuje
ostatniego katalogu z ktorym pracowalem), a raczej powinien bo skoro
to jest standard to tworca systemu operacyjnego pownien przestrzegac
standardow ktore ustanowil. Najzabawniejsze jest to ze FP otwiera okno
z zawartosci pliku na c:\, Word Moje w Dokumenty, Execla juz nawet nie
sprawdzalem. Wiec nie gadaj tu jakich bzdur o standardach, ktorych
nikt nigdy nie ustalal. Pewnie powiesz, ze Word ma racje bo dokumentu
trzeba trzymac w katalogu Moje Dokumenty hue hue hue.

>Powinno być tak jak w Windows, a przynajmniej powinna istnieć możliwość
>ustawienia FlashGeta by działał jak Windows. W instrukcji nie jest także
>napisane, że nie można używać zółtym liter na zielonym tle, ale jest też
>coś takiego jak ergonomia i standard.

czytaj wyzej

>Nie jest to średni transfer pliku.

W takim razie co to jest? Transfer dziesiatego sciganego pliku czy
trzeciego?

>Dotyczy FlashGeta, nie Windowsa.

Czlowieku zastanow sie co ty mowisz? Dopiero wlaczaj sie do dykusji,
jesli wiesz o czym mowisz.

>1. FlashGet startuje chwilę, więc agument o spowalnianiu Windowsa jest co
>najmniej naciągany.

Znow nie zrozumiales tego o czym pisalem.....

>2. Przeciągnąć nie jest trudno, ale mi się nie chce. Wymagam tego od autora
>programu. W końcu mniej czasu zajmie napisane takiej funkcji niż wszystkim
>użytkownikom przeciąganie ikony.

ICQ tez uzywam raz na 3 tygodnie i ono tez "krotko staruje" .... bez
komentarza.

>Obciążam program, bo błędy widzę w programie.

Zalosne .... Brakowalo ci juz argumentow?

>GetRighta to on jeszcze nie przewyższa, wręcz przeciwnie, ale jest na
>dobrej drodze.

Zapomnialem ci przypomniec o jeszcze jednej rzeczy i to chyba
najwazniejszejw polskich warunkach, przypomnij sobie ile dolarow
zaplaciles za GR (bo chyba cracka nie uzywasz w tak wspanialym
programie)i porownaj to z cena FG ...