Pioneer 105s jak odkurzacz

Autor: WK (buhaha_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 08:38:27 MET

Czesc

Znowu mam pytanie do wlascicieli DVD 105s Pioneera:

Kupilem go przedwczoraj i..... wlasnie, niepokoi mnie jedna sprawa:
Naped prawie nigdy nie zwalnia przy odtwarzaniu filmu DVD - caly czas kreci
x16 i jest wtedy zajebiscie glosny!
Probowalem na: Misiu, Microcosmosie (prod. Takt) i Wrogu Publicznym
(zagraniczna) - wszedzie tak samo.
Na Misiu sprawa jest o tyle ciekawa ze na niektorych rozdzialach zwalnia a
na niektorych znowu sie rozpedza !!!?
Na wrogu publicznym zwolni dopiero wtedy gdy przy menu glownym (statycznym,
przy ktorym naped nic nie czyta) przestanie krecic na max. i wtedy dam PLAY.
Mis z menu ruchomym nie daje takiej mozliwosci.

O co tu chodzi? Ktos na grupie zapewnial mnie ze wszystkie napedy powinny
zwalniac przy odtwarzaniu filmu DVD.
Czy ktos mial podobne problemy ze 105s?
Jak temu zaradzic? Moze zmiana firmware'u? Tylko na jaki?

Poradzcie cos, bo jak wszystkie tak maja to chyba zmienie producenta, a
szkoda bo poza tym naped jest OK.

Pozdrawiam - WK

ps. tylko nie mowcie mi ze plytki Taktu sa do bani, bo u kumpla na Creativie
wszystko jest OK.