Re: Pioneer 105s jak odkurzacz

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 10:05:59 MET

WK wrote:
[...]
> O co tu chodzi? Ktos na grupie zapewnial mnie ze wszystkie napedy powinny
> zwalniac przy odtwarzaniu filmu DVD.
> Czy ktos mial podobne problemy ze 105s?

Tak i nie ma na to działającej na 100% rady. Nie ma programu, który
potrafi spowolnić pionka. Jedyna metoda jaką znalazłem to w czasie
oglądania właściwego filmu wcisnąć pauzę i poczekać aż płyta stanie.
Często już nie rozpędza się na maxa, ale nie zawsze działa.

> Jak temu zaradzic? Moze zmiana firmware'u? Tylko na jaki?

Firmware oczywiście z
http://beam.to/ProgressRamsoftNet/DVD/firmwares.htm
tylko, że na tę dolegliwość nie pomoże :(

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm