Re: Nagrywarka LG czy TEAC

Autor: Wojt_at_s
Data: Tue 23 Jan 2001 - 21:35:45 MET

> ok, ok ale z tym ze LG robi lepsze napedy to przesada, kupilem kiedus LG
52x
> i jak przy odczycie osiagnal 14x to go oddalem i wzialem teaca (ktory bez
> uda) ma 24x a z udma do 40x dojezdza, pozatym kolega ma 3 lata dosyc
> intensywnie exploatowanego Teaca i dziala i wszystko czyta, nie twierdze
ze
> LG to shit, ale Teacowi do piet nie dorasta....

i to duza przesada
czy LG to shit ? - mozna zaryzykowac
ze skarg kolegow na LG 32 sie dowiedzialem jak kiepsko
radzil sobie z roznymi nagrywanymi plytkami
w niedlugim czasie musialem zlozyc komputer znajomemu
nie wiem co mnie podkusilo (chyba cena) i kupilem LG 40
(na to nie narzekali) - same problemy, poszedl do serwisu
a pan powiedzial jedno z glupszych stwierdzen ze LG
ma jedna z najlepszych korekcji przy odczycie i dziwne
ze akurat ten moj LG 40 ma problemy z odczytem
prawie wszystkiego
Nie mieli mi w zamian dac innej 40 to doplacilem
i wzialem LG48 - juz lepiej, ale jak to to potrafi
mielic plyta , zwalniac , przyspieszac, az w koncu
cos z niej odczyta (najczesciej testowalem
tloczone plytki ze sterownikami od drukarki, plyty
itp. bez rys)
We wszystkich przypadkach niezle nagrzewa plyty
Tydzien temu widzialem w akcji dwa DVD-Romy LG
12/40 - i tutaj tez postarali sie o nagrzewanie plyt.
Dziwne tez jest to ze na obydwu kompach o
zupelnie innej konfiguracji (jeden intelBX Abit BE6-2
W98SE; drugi ViaMVP3 , K6-2 450) sa problemy po
wlaczeniu DMA (no a wiadomo bez dma spadaja
znacznie transfery o obciazenie proca bardzo wzrasta)