Re: Nagrywarka LG czy TEAC

Autor: Rafal (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 17:23:35 MET

Użytkownik "Pszczelarz" <pszczelarz_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Ja np. mam same dobre doświadczenia z LG i będę twierdził że to oni robią
> najlepsze napędy. Przy obecnym poziomie wytwarzania można powiedzieć że
> preferencje względem takiej czy innej firmy to kwestia gustu i
zasłyszanych
> wiadomości (pomijając jakieś wynalazki "no name") LG na pewno robi tak
samo
> dobre napędy jak Teac o ile nie lepsze.

ok, ok ale z tym ze LG robi lepsze napedy to przesada, kupilem kiedus LG 52x
i jak przy odczycie osiagnal 14x to go oddalem i wzialem teaca (ktory bez
uda) ma 24x a z udma do 40x dojezdza, pozatym kolega ma 3 lata dosyc
intensywnie exploatowanego Teaca i dziala i wszystko czyta, nie twierdze ze
LG to shit, ale Teacowi do piet nie dorasta....

rafal