Re: Smierc dysku + gwarancja

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 21:07:35 MET


On Tue, 23 Jan 2001 13:22:02 +0100, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote:

> Użytkownik Bartek <mbart_at_brylant.ists.pwr.wroc.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych
> napisał:Pine.LNX.4.10.10101231237250.15577-100000_at_brylant.ists.pwr.wroc.pl..
> .
> > Witam
> > Czy ktos mial moze problem z uznaniem gwarancji dysku ktory ulegl spaleniu
> > ??? Mnie ostatnio padl dysk (4,3 Fujitsu) prawdopodobnie jakies przepiecie
> > ??? dwa scalaczki wygladaja lekko wypuchly :) Na dysk mam jeszcze 4
> > miesiace gwarancji, czy moge sie spodziewac ze reklamacji mi nie uznaja i
> > szykowac kase na nowy dysk ???
> > Pozdrowienia
> >
> nie, dlaczego? powinni uznac !!
> i tak sklep sie tym nie zajmuje tylko wysyla do hurtowni czy dystrybutora
> !!! jak by nie chcieli uznac ci gwarancji to znaczy ze sklep cos kreci (np.
> lewe dyski albo z odzysku po low-formacie maja czy cos)
> mi uznali jak mi dysk spadl ze schodów !!!! (tez Fujitsu - cos malo odporne
> na wstrzasy)

Jeśli spuchły scalaki, to mogą nie uznać. Na oko widać, że musiały
zadziałać siły wysokonapięciowe :-). Od 12V takiego uszkodzenia nie
dostaniesz, a nie powstało ono z winy producenta (co w przypadku
upadku ze schodów, jeśli obudowa trzyma jeszcze gabaryty, ciężko jest
dowieść).

--
Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_alpha.net.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:19:49 MET DST