Re: Smierc dysku + gwarancja

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 13:22:02 MET


Użytkownik Bartek <mbart_at_brylant.ists.pwr.wroc.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10101231237250.15577-100000_at_brylant.ists.pwr.wroc.pl..
..
> Witam
> Czy ktos mial moze problem z uznaniem gwarancji dysku ktory ulegl spaleniu
> ??? Mnie ostatnio padl dysk (4,3 Fujitsu) prawdopodobnie jakies przepiecie
> ??? dwa scalaczki wygladaja lekko wypuchly :) Na dysk mam jeszcze 4
> miesiace gwarancji, czy moge sie spodziewac ze reklamacji mi nie uznaja i
> szykowac kase na nowy dysk ???
> Pozdrowienia
>
nie, dlaczego? powinni uznac !!
i tak sklep sie tym nie zajmuje tylko wysyla do hurtowni czy dystrybutora
!!! jak by nie chcieli uznac ci gwarancji to znaczy ze sklep cos kreci (np.
lewe dyski albo z odzysku po low-formacie maja czy cos)
mi uznali jak mi dysk spadl ze schodów !!!! (tez Fujitsu - cos malo odporne
na wstrzasy)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:19:45 MET DST