Tekram DC-390U3W i dysk lvd/160

Autor: Daniellek (daniel_at_rotfl.linux.krakow.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 14:54:24 MET

Mam taki problemik... Otóż ktoś mi chciał dopomóc i sam pojechał po dysk i
kupił Seagete'a LVD/160 18GB, ale z wejściem takim hot-swap'owym (80 pin, bez
gniazdka na prąd)

No i zaczęła się jazda, kontroler mam tekram dc-390U3W który ma
najnormalniejsze gniazdka taśmy - 68 pin. Więc padł pomysł kupienia
przejściówki. Ustrojstwo kosztowało 50zł, i wygląda tak że płytkę z wtyczką 80
pin podpina się do dysku i do tego z drugiej strony wpina 68pin + zasilanie.

Problem jest następujący... Po włożeniu taśmy do pierwszego kanału na
kontrolerze (tego który jest 160) dysk świeci swoją diodą, ale się nie
rozkręca, po włożeniu do drugiego kanału (tego wolniejszego) dysk jest
wykrywany i działa, ale kontroler widzi go 40MB/s...

Miał ktoś podobny problem? I może dodatkowo go rozwiązał?

--
Daniellek