TNT2 M64 + VIA MVP3 - ostateczne starcie (czytalem inne posty)

Autor: la_mila_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 23 Jan 2001 - 13:19:43 MET

Tyle sie juz oczytalem postow na liscie na temat tandemow VIA + TNT2, ze
mogloby sie wydawac, ze wiem co zrobic z tym fantem. Wczoraj wlozylem do
swojego kompa TNT2 M64 (wczesniej wywalajac Rive12ZX i sterowniki do niej),
zainstalowalem jak manual nakazuje drivery i... kupa. Przy probie odpalenia
3D zwis (nie kopletny, bo Alt+Ctrl+Del _czasem_ dziala). No to wiedziony
innymi radami wylaczylem AGP w ustawieniach Direct3D (zastanawialem sie co
to ma do OpenGL-a, ale chyba jednak ma) i "pomoglo". To znaczy rendering juz
dziala. Ale jego predkosc jest, co by tu powiedziec, slaba. Konkretnie co do
predkosci jest na poziomie poprzedniej Rivy128ZX (jakosc oczywiscie duzo
lepsza, ale to nie do konca to...).

Uscisle: mam plyte Shuttle HOT-591P na chipsecie VIA MVP3, Win98se PL,
poprawnie zainstalowany servispack VIA 4in1 (poprzednia karta dzialala na
AGP).

Zeby bylo smieszniej, to programik DxDiag (ten standardowy do
testowania/ustawiania DirectX-ow) test 3D na TNT2 przeprowadzal poprawnie,
nawet z wlaczonym AGP.

Czy wiec moje problemy wynikaja ze sterownikow? Nie przeinstalowywalem
DirectX-ow, nie sadze, ze jest to konieczne. Moze sie myle? Czy nowa wersja
Detonatora jest w stanie tu pomoc? Reinstalacje Windows nie wchodzi w gre
(nie moge sobie pozwolic na strate czasu z tym zwiazana). Wlasnie zciagnalem
nowe detonatory, sprobuje w domu.

PROSZE O ODPOWIEDZI NA ADRES ZE STOPKI, z powodu dziwnego dzialania
news.icm.edu.pl, z ktorego zazwyczaj korzystam, musialem to wyslac z konta
przyjaciolki.

                                                                 Lukasz Masko

--
Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl                      Registered Linux user #190214