Re: wentylatory

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 11:07:14 MET

Grzegorz Goljanek napisał(a):

> Cze witam wszystkich grupowiczów.
> Mam pytanie na które za bardzo nie mogę znaleźć odpowiedzi (posty też
> przejrzałem). Otóż chodzi mi o wentylatory a dokładnie o małą srebrną
> nalepkę na spodzie - miejscu styku z prockiem. Otóż w necie na obrazkach
> takowe nalepki są na wentylatorach ale według mnie mija się to z celem. No
> bo mając celka 600 i wentylator z nalepką grzał się celek do 78 stopni a bez
> nalepki pracował max na 45stopni. Gdzie tu sens? Może metalowy wentylator
> nie może się stykać z tą odsłoniętą powierzchnią celka. Żaden sprzedawca mi
> [...]

powiem tak cholera wie po co te nalepki ale ja je zawsze zrywam zeskrobuje
pozostałoœci kleju potem drobny papierek œcierny i szlifuje blache na lusterko
dodatkowo pod radiator daje zawsze paste silikonowš i jeszcze mi sie nie
zdarzyło zeby temp była wieksza niz 50 st C
jak pewnie zauwazyłeœ nalepka na radiatorze jest wykonan z metalizowanej tasmy
klejšcej (chyba) i jako taka ma ona znakomite własnosci izolacyjne (napewno
przewodzi cieplo gorzej od czystego alu)

Harpoon