Re: Co wybrać - naprawdę nikt nie wie

Autor: Rafal (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 11:04:08 MET

Użytkownik "Mawi" <mawi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> No, coz... Naleze do 'starych intelowcow', wiec do niedawna napisalbym
> podobnie jak ty, tzn Marcinie, bierz celerona. Problem polega na tym, ze
> zlozylem sobie druga, testowa konfiguracje (na codzien PIII) na Duronie i
> MSI. I mimo usilnych prob powalenia tej konfiguracji (co by miec argumenty
> przeciw amd) ... nie udalo mi sie. A co do wydajnosci systemu to zostawil
> celerona w tyle. Jesli, panie Rafale, masz okazje potestowac Durona, to
> polecam - naprawde warto sie temu przyjrzec, a problemow jak dotad nie ma.

coz, gratulacje znajomosci sprzetu, chodzilo mi o to ze jak ktos sie
dostatecznie nie zna na windowsach i sprzecie nie powinien SAM skladac
zestawu na duronie....
ja moze kiedys sie zdobede na przetestowanie durona, jakis czas temu
wybieralismy z kuzynem zestaw na duronie (w sklepie zlozyli, bo ja nie
mialem czasu) i na razie nie dzwoni, czyli nie jest zle :), ale nie
testowalem go...

> Do Marcina: wybierz Durona :))) Zastanow sie tylko nad plyta glowna.
Polecam
> MSI. Ostatnio na www.pc.com.pl bylo porownanie kilku plyt pod amd - warto
> popatrzec.
przychylam sie, ale ja i tak bym kupil celerona (co zreszta zrobilem :))), a
z tego prostego powodu, ze nie gram wiec nie musze wyciagac ze sprzetu ile
sie da na max. (a pozatym problem gier rozwiazuje GeForce)

Rafal