Re: Windows Me - watpliwosci....

Autor: Cobra (raksen_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 10:01:09 MET

>. Po odpowiedniej
> konfiguracji chodzi bardzo dobrze.
Taaaak. Tyle że potrzebuje więcej memorsów od W98.
Nawet więcej niż W2k.
A robiłeś pomiary prędości?

>Windows 2000 nie sprawdzałem
> więc nic nie mogę powiedzieć na ten temat, ale na pewno jest
> bardziej stabilny.
No tak nie wiesza się. Za to generuje czsem błędy (pojawia się komunikat
o tym że jakiś tam program wygenerował błąd no i teraz coś tam),
 robi zrzuty pamięci (chyba że się to wyłączy) i inne historie.
Za to nie wyrzuca niebieskich ekranów. Wielki plus.

>W końcu to system profesjonalny.
Tak? (patrz wyżej). Czysta instalacja to jakieś 700MB na HDD. Super ;-)

>Chętnie
> bym go przetestował, może ktoś wie gdzie go znaleźć?
Na półce z oprogramowaniem w sklepie komputerowym za rogiem?
U dystrybutora?

--
Pozdrawiam
Cobra