Re: Windows Me - watpliwosci....

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 03:59:35 MET

> czy moglby mi ktos powiedziec, czy winda me to naprawde takie g#$%o jak
sie
> czesto słyszy????

Witam.
A ja mam WinMe pl i nie narzekam. Bardzo rzadko mi się wiesza
, znacznie rzadziej niż Win 98. A po wyłączeniu przywracania
systemu nie ma problemów z operacjami dyskowymi. Po odpowiedniej
konfiguracji chodzi bardzo dobrze. Windows 2000 nie sprawdzałem
więc nic nie mogę powiedzieć na ten temat, ale na pewno jest
bardziej stabilny. W końcu to system profesjonalny. Chętnie
bym go przetestował, może ktoś wie gdzie go znaleźć?

Pozdrowienia.
Wonder