stara drukarka - problemy z drukowaniem

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 01:06:29 MET

bardzo bym prosil o hilfe

problem natury hardware / software

chodzi mi o to

drukarka jest podlaczona do komputera (komp nowy)
stara iglowa star lc -100
i problem tki w tym ze jak chce wydrukowac np 1 strone to jakos mi to nie
wychodzi, przesuwa poprostu i jedna strona wychodzi mi w sumie na dwoch
poxniej przewija strone (robi ja pusta) i dalej drukuje reszta (uznajac z
teraz drukuje 2 stone w sumie wychodzi gdzies na 2-3
mniej wiecej wyglada to tak

--------------------- poczatek strony 1

tresc

tresc
-----------koniec storny 1
-------------strona 2

od tutaj dokancza nia i dla niego tutaj wlasnie skonczyla sie stona 1

tutaj poprsotu przewija robiac puste miejsce

tutaj gdzies zaczyna strone numer 2 (dla niego)

----------koniec strony 2
--------stona 3

dalej tresc strony 2

                            // koniec obrazka podgladowego

i takie wlasnie ma przesuniecie

wiecie moze w czym problem
problemy z drukowaniem byly w roznych programach
i w exelu i w starym dosowskim

bawienie sie marginesami i stopkami nie pomaga
bo on nadzyczajniej skaluje storne (tzn jesli walne mniejsze marginesy, aby
niby wiecej mogl zmiescic to on powieksza mi czcionke i na odwrot w sumie
jak kolwiek bym nie kombinowal to wychodzi tak samo)

a i jak probowalem podac mu rozmiar pamieru (bo jest ciut inny od a4 (to
jest papier perforowany) to kompletnie glupieje wychodzi glowica poza strone
i wala dalej idzie

nie wiem
moja ostatnia idea tego dnia to jest to ze moze sterowniki nalezy wymienic
i wtedy
teraz leci na standardowych ktore chcial z plyty win98

moze poszukac w interencie nowszych
co wy na to ?

problem powazny
przynajmniej dla mnie

TIA

ia, czyli lucjan acz rowniez teo27_at_go2.pl