Re: stara drukarka - problemy z drukowaniem

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 18:37:49 MET

"teo" <teo27_at_go2.pl> napisal:

>nie wiem
>moja ostatnia idea tego dnia to jest to ze moze sterowniki nalezy wymienic
>i wtedy
>teraz leci na standardowych ktore chcial z plyty win98

IMHO nie o stery tu sie sprawa rozbija, skoro
nawet w dosie zle drukuje.
A jak drukuje np. 2 strony z systemowego
dosowego edita ? Tez przesuwa kartki ?
Jesli tak, to proponuje zmienic ustawienia portu w dosie
(raczej watpliwe, ale...), sprawdzic
drukarke na innym komputerze, sprawdzic kabel.
Moze jednak drukarka ma mozliwosc ustawiania
parametrow drukowania z poziomu jej menu ?

Andrzej