Odp: ABIT BX 133 RAID

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 01:19:33 MET

Użytkownik "Tomek" <seal__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> mam w/w abita i mam problem gdy wylocze komputer i wlacze go
ponownie(przez
> start zamknij itd...) t ZAWSZE wlacza mi sie skandisk
> czego to moze byc wina????
>
> mam celka 700 i seagate baracuda II 20gb

Jeżeli masz winME lub win98SE to jest to po prostu efekt tego, że ATX odcina
zasilanie zanim wszystkie dane z cache dysku zostaną zapisane i pliki
zamknięte. Taki bug bo Bill pisząc windę nie przewidział tak szybkich
procesorów i płyt :))
Jest o tym napisane w Microsoft Knowledge Base na ich stronach. Jest też tam
poprawka która eliminuje to zjawisko w win98

--
Pozdrófka !
Piotr