Re: Proszę o pomoc

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 21:00:47 MET

Krzysiek <Silverman_at_go2.pl>
Cześć. :)

> wspolczuje ludziom zanoszacym kompy do taliego serwisu
A ja nie. :)
Są przeca i porządne serwisy. :)

> jak najbardziej bo w koncu ja z tego zyje
No! :)
Jak chcą grać i nie potrafią -- niech bulą. :)

> brawo
To tak na wszelki. :)
Bo może komuś coś podobnego sie wydarzy
i będzie myślał, że to coś złego. :)
Teraz mam 67 celsjuszy, ale bywa i 55. :)
A przedtem było ponad 90 chyba i karta siadała...

> he he

> jakakolwiek rysa do ktorej kilient moglby sie przyczepic
Lekko przesmarować [rysę] i siła adhezji
zmaleje -- nie będzie do czego się przyczepić. :) :) :) :) :)
LUDY!
To komp!
Nie kamień jubilerski!
(czy znaczek pocztowy!)
I tak zaraz go oleją kawą,
czy wódą! Zasmaruja smołą
z PAP_i_erosów!

Rysy -- to przy Giewoncie. :)

> to ta firma o ktorej wczesniej wspominales

Nóżkę mi oderwali w Computerlandzie,
a raczej LanSewisie -- czy jakoś tak,
któren :) to LanCośtam jest częścią
owego Computerlanda. :)
W Computerlandzie wiedzą co to jest
DMA, ale wiedzę swą -- uważając ją zapewne za
ściśle tajną -- chowają na użytek własny! :)
Do dupy z takim serwisem!
Przepraszam, za brzydkie słowo 'takim'... :)

A tamta poprzednia firma -- to inna.
Nazwy nie pamiętam, ale mogę pójść
i sprawdzić, bo pamiętam gdzie się mieszczą :)
Sprzedali kompa znajomemu znajomego...
No i ten komp raz chodził, trzy razy nie chodził. :)
A dysk chodził (też 1 x 3) na PIO i facet (któren :)
sprzedał to coś) twierdził, że owe DMA w WinDosie
oznacza nie to samo, co DMA w BIOSie. :)

Jak tylko ustawiłem DMA w WinDosie -- to zmieniły się
proporcje: komp raz pracował, sto razy nie pracował. :)
Znajomy tłumaczył wieszalność kompa tym,
że tam jest W98SE, a nie W95...
To było dokładniej tak:

pytam Go:
 -- czy komp sie wiesza
tu padają niezrozumiałe słowa, które znaczą tyle co:
 -- tak, ale tylko wówczas, gdy jest uruchomiony :)
no to pytam:
 -- czy ten poprzedni (który mu kiedyś kupiłem)
    też się tak wieszał?
a on mi na to:
 -- no... no nie, ale tam był W95, a tu jest W98SE :)
powidział o tym SE z niejaką dumą, choć raczej bez
słowa ,,niejaką", a działo się to ze dwa miesiące temu... :)

Zaś jego znajomy mówi:
 -- ja to mam pewne obiekcje, bo pan (czyli ja -- sic!)
    tak szybko po tej klawiaturze i otwiera pan tyle
    okien, uruchamia naraz tyle programów... to zaraz
    się zawiesi...

A ja -- otwieram w domq czasami tyle okienek,
że braqje mi zasobów. :) I nie wiesza się. :)
Kiedyś zawieszały dyski, ale po poprawieniu
chłodzenia -- jest cool. :) :) :) :) :) :) :)

Oczywista -- experymenta nadal wieszają. :)
(przetakty, wyłączanie chłodzenia wiatracznego,
czy niepewne programy)

No i AłtlukPiechotny chodzi nie wiadomo dokąd,
tak że zajmuje mu to bardzo dużo czasu. :)
(bywa, że po stuknięciu w synchronizuj_wszystko
mijają dwie (sic!) minuty, zanim zacznie cokolwiek
ściągać/słać... A że połączenie trwa 3/6, więc...

Trzeba kombinować i starać się wstrzelić... :)

A! BTW!
Zbliża się do Ałtlukóf robak HTML. :)
Na szczęście niegroźny, bo zamknęli
serwery, w których to robactwo
miało się uzbrajać...

Chętnym -- podeślę info na priva. :)

Pozdro!!

--
  .'O`-'     ., ; o.'     leszekc_at_alpha.net.pl    '.O_'