Re: Proszę o pomoc

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 07:28:13 MET

From: "Leszek Ciszewski" <leszekc_at_alpha.net.pl>

> [...]
> -- nie przykręcone karty
> -- źle włożone karty w sloty (sic!)
> -- krzyżowanie się niemal (a może i mal)
> wszystkich możliwych kabli i tasiemek
> nad wentylatorem procka
> -- krzywo wsunięte sanki dysków
> -- nie zamknięte zify procka...
> -- włożony procek (socket) tak, że
> jedena nóżka jest zgięta... (obrócony -- sic!)
> -- brak pasty silikonowej pod radiem. :)
> -- łączenie tą samą tasiemką dysku (jedynego)
> i powolnego CD-ROMa, podczas gdy drugi kanał
> EIDE był pusty
> -- brak połączeń wy audio w CD-cośtam z we karty

wspolczuje ludziom zanoszacym kompy do taliego serwisu

> I dobrze! Z czegoś te serwisy muszą żyć!

jak najbardziej bo w koncu ja z tego zyje

> Mnie siadała niedawno grafika...
> Nie mogłem zrozumieć dlaczego,
> więc rzuciłem okiem -- w radiu było
> ,,trochę" kurzu; po oczyszczeniu
> (normalnym odkurzaczem, nie {} ,,specjalistycznym")
> jest znowu oll korrekt. :)

brawo

> Znam faceta, któren :) jest szefem pewnej
> firmy kompowej w Białymstoku (skąd rozchodzi
> sie hałas towarzyszący memu pisaniu) i twierdzi,
> że DMA w WinDosie i DMA w BIOSie -- to co innego!
> Jedno -- to Direct Memory Access, zaś drugie -- to
> bezpośredni dostęp do pamięci (z pominięciem procesora). :)
> Nic dodać, nic ująć. :)
> Konkrety -- na żądanie. :)

he he

> Mała?
> Tak mała, że jej nie widać? :)
> Tak mała, że jej nie ma? :)

jakakolwiek rysa do ktorej kilient moglby sie przyczepic

> Mnie w serwisie oderwano gumową ,,nóżkę"...
> Nie zauważyłem przy odbiorze i komp jest kulawy...
> Ja też czasami obrywałem takowe ,,nóżki", ale zwykle
> przyklejałem z powrotem. :)

to ta firma o ktorej wczesniej wspominales

> U mnie jeszcze były blachy z przodu -- przy
> dziurach pięć i ćwierć. :)

w odudowach w pracy takich nie ale we wlasnej
mialem takie zaslepki

> O której na ogół nie pamiętają
> fachowcy w serwisach...

to wtedy nie fachowcy
> U mnie rośnie o jakieś pięć stopni.
> Zależy gdzie przyłożyć mierzydło. :)

> Może chodziło o to, że zamknięta_obudowa=wyłączony_komp. :)

moze

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet