jaki webcam??

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 21:13:26 MET

chce sobie kupic webkama, ktory przy okazji by mi robil za takie male
stanowisko szpiegujace, wiec chce aby moznabylo (moze to kwestia softu),
abym mogl sobie zostawic kompa z ukryta kamerka na caly dzien, a zeby toto
rejestrowalo cos tylko jak ktos np wejdzie tzn chodzi mi o funkcje detektora
ruchu..
do tego jeszcze kamera ma mi to zgrac na hdd (mam celka 333 128mb ram, ale
niedlugo bedzie p3, i dosc wolny hdd, szybszy bedzie dopiero za 2
miesiace:( , a pewnie nie da sie w locie robic od razu mpg??), i oczywiscie,
zeby bylo widac cos na filmiku.....a nie same kolorowe wielkie piksle)
i do tego chcialbym zakupic to jak najmniejszym kosztem (to jest priorytet
nr 1)
nie wiem jak sie ma sprawa z jakoscia, z plynnoscia, z wymaganiami co do
procka, ramu hdd, ile miejsca zajmuje taki filmik, itd. wiec bylbym
wdzieczny jakby mogl mnie ktos oswiecic, dodajac jeszcze jakies konkrety
typu model i cena kamerki...

  z gory wielkie dzieki