Re: Nagrywarka (jaka?)

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 21:14:57 MET

bArT <bart_at_radzisz.krakow.pl> wrote:
> Witam,

> Chciałbym zakopic nagrywarke, moj wybor osculuje pomiedzy Yamaha\Teak przy
> czym maxymalnie 8xCDR
> ktora z nich polecacie? Slyszalem ze obie sa dobre a moze jakas inna?

Tu znajdziesz sporo roznych informacji
www.cdrinfo.pl

Ja bym wzial Teac'a (choc mam teraz Yamahe i jestem zadowolony), bo Teac
(nie wiem jaki model kupujesz) prawie na pewno ma tryb kopiowania RAW
(Yamaha zadna nie ma), co pozwala oprogramowaniem typu CloneCD skopiowac
rowniez zabezpieczone plytki (uwaga: wcale nie mam na mysliu tu piractwa,
ale np. mnie wkurza gdy mam licencjonowana gre/program i nie moge sobie
zrobic dla siebie kopii - na wypadek porysowania oryginalu).

wp