Re: Ktory zestaw lepszy?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 19:47:28 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Poohatek byl tak zapity, ze napisal
cos takiego....
: No i jestem w kropce. Zestaw #1 jest...hmm....bardziej "perspektywiczny"
: (chociazby z uwagi na przyszle Athlony, pamieci 133, agp 4x etc.). Zestaw #2
: wychodzi w moim przypadku troche taniej (procek, 128mb ramu pc-100 i gf2),
: no i to w koncu BX....ale z drugiej strony max to PIII 900, ewentualnie
: jakis celek i zabawa z pradem, pamieci *tylko* 100ki i agp 2x. Sam nie wiem
: co wybrac. Szkoda mi tego Asusa....:)

gdyby nie to, ze plyta jest Twoja i uzywana to bym bra zestaw 1. Jednak
nie oplaca sie kupowac wszystkiego od nowa... AMD daloby Ci taka sama
predkosc jak ten Intel, a koszt plytky jest... lepiej zestaw 2.
Zdecydowanie :)

Pozatym te pamieci 100tki puscisz spokojnie na ras-cas 2-2-2, co nie jest
pewne u 133 :) agpx2 nie jest calkowicie wykorzystywane przez GF2mx, wiec
sie martwic nie musisz :)

a jaki masz procek? moze lepeij zaczekac i kupic maks dla tej plyty
glownej? taka sugestia, jednak to 100MHz bedzie osiaglane dla Towich
pieniazkow za 2-3 miesiace i maks dla plyty jest osiagniety :) no i
jestes w dobrej pozycji... ty mozesz 900, a u mnie max 550MHz :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|