Re: Ktory zestaw lepszy?

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 23:17:37 MET

Cześć,

> Sam nie wiem co wybrac. Szkoda mi tego Asusa....:)

1. Dla mnie zdecydowanie zestaw #2 jest sensowniejszy. Szybszy procesor i
więcej pamięci. AGPx4 czy VIA ATA66 mają niewielkie znaczenie.
2. Abit KT7 również nie jest peryspektywiczny. KT133 IMHO szybko zostanie
zastąpione przez KT133A a przyszłe Athlony też będą dążyły do pracy na
szynie 133 czego ta płyta nie zapewni.
3. Aby zmusić PIIIE do pracy z Twoją płytą musisz zastosować ten sam numer z
napięciem jak przy Celkach II ...

> poohatek_at_hot.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."