Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Michal Macoch (tnk_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 11:21:44 MET

Raf <jacekraf_at_go2.pl> napisal:
> Czy ktos z szanownych grupowiczow z terenu warszawskiej strefy
numeracyjnej
> (dawne woj stoleczne) odczul jakas zmiane w dostepie do sieci po 6
stycznia
> kiedy to nie mozna bylo sie polaczyc na skutek modernizacji przez TPSA
> infrastruktury? Podobno mialo byc lepiej...

--> U mnie jest gorzej. Zwiekszona ilosc zerwanych polaczen badz tez
komunikatow "brak odpowiedzi" (z 0 do srednio 2 na dzien). Predkosc
drastycznie spadla - transfer tzw. pikami (czyli raz na jakis czas i tylko
na krotka chwile) osiaga cos ponad 4 KB a tak to raczej w okolicach 3,5 sie
trzyma Wczesniej 4,5 to byl standard. Czeste przestoje w jakimkolwiek
transferze. I dosc dziwne problemy objawiajace sie tym iz np. przy pierwszym
polaczeniu nie chca mi chodzic niektore strony lecz wystarczy sie rozlaczyc
i polaczyc z powrotem aby zaczely dzialac. Warszawa - Wola

--
Michał "MikeTNK" Macoch           GG:1471
m.macoch_at_wsisiz.edu.pl             UIN:45158526