Re: ASUS V6800,padnięty BIOS proszę o pomoc

Autor: Mirek (jurki2_at_kki.net.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 20:38:34 MET

Daro napisał(a) w wiadomości: <94f8iq$25f$1_at_news.onet.pl>...

>Użytkownik "Mirek" <jurki2_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

>Pozycz od kogos jakas grafe na PCI albo ISA (byle nie nvidia bo jeszcze
>koledze zrypiesz karte). Pokombinuj ze "switchami" programu flashujacego i
>wgraj bios. Ja zrypalem sobie mojego starego kochanego matroxa mystique,
ale
>na drugi dzien juz go naprawilem (a wtedy bylem troche zielony w te
>klocki)...

Mam jeszcze Vipera 550,ale to Nvidia(właśnie z niego korzystam),
poza tym jest grafika na płycie(ASUS :CUSL2).Problem w tym,że jak
tylko zamontuję V6800 w AGP,to komp nie daje znaku życia.Nawet
BIOS płyty nie startuje,bo monitor nie ma sygnału z karty AGP.Nie
bardzo mam skąd wziąć grafę PCI.Może odpalić na płycie głównej
włożyć AGP i wtedy spróbować zainstalować BIOS do V6800?
Mirek