Re: ASUS V6800,padnięty BIOS proszę o pomoc

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 19:09:53 MET

Użytkownik "Mirek" <jurki2_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy jest możliwość wymiany kości BIOSU w w/w karcie,a jeśli
> tak to gdzie?Po ''fajańsiarskim''update'cie monitor nie otrzymuje
> sygnału.

Pozycz od kogos jakas grafe na PCI albo ISA (byle nie nvidia bo jeszcze
koledze zrypiesz karte). Pokombinuj ze "switchami" programu flashujacego i
wgraj bios. Ja zrypalem sobie mojego starego kochanego matroxa mystique, ale
na drugi dzien juz go naprawilem (a wtedy bylem troche zielony w te
klocki)...