Re: ASUS V6800,padnięty BIOS proszę o pomoc

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 00:00:36 MET

> ale
> >

> Mam jeszcze Vipera 550,ale to Nvidia(właśnie z niego korzystam),
> poza tym jest grafika na płycie(ASUS :CUSL2).Problem w tym,że jak
> tylko zamontuję V6800 w AGP,to komp nie daje znaku życia.Nawet
> BIOS płyty nie startuje,bo monitor nie ma sygnału z karty AGP.Nie
> bardzo mam skąd wziąć grafę PCI.Może odpalić na płycie głównej
> włożyć AGP i wtedy spróbować zainstalować BIOS do V6800?
Nie ma w BIOSIE plyty opcji w stylu "Init VGA First" (AGP/PCI/OnBoard) ?
Moze jak zmienisz to ruszy komp z AGP w srodku. W zadnym wypadku nie wkladaj
ASUS'a do wlaczonego komputera bo ja calkiem zepsujesz (i przy okazji plyte
gl. tez).
Mozna tez sprobowac spreparowac dyskietke startowa z wpisanym programem
flash'ujacym:
<w autoexecu>
a:\nvflash -p -h -fbios.rom

Musisz miec nvflash.exe i bios do karty nazwany "bios.rom" na dyskietce w
katalogu glownym. Nie zapomnij tez wsadzic asusa...

Przeczytaj tez:
http://www.geforcefaq.com/#hw:gef:troub:asusbios