Re: DVD Pioneer 105S

Autor: Janek (bimi_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 22:46:15 MET

> Przymierzam sie do zakupu, wiec mam pare pytan do wlascicieli napedu DVD
> Pioneer 105S.
>
> 1. Komfort ogladania filmow DVD:
> Czy naped jest cichy podczas odtwarzania filmow DVD?

przy filmach jest raczej cichszy - nie ma problemów

> 2. Czy ma blokade regionow, jesli ma to czy da sie ja usunac?

ma licznik zmian - 5 razy możesz zmienić kod potem sie blokuje (chyba ze
jakis firmware ja nie znalazlem do tego modelu - tylko do 104s ale to jest
ryzyko

> 3. Jak radzi sobie z krazkami CD, CDR, CDRW, CD-AUDIO (rip)?

głównie to wyje jak sk...... prawie spadłem z krzesła jak to usłyszałem, po
dłuższym czasie jak sie pogodzisz z tym faktem to pozostaje jeszcze jeden
który doprowadzi cie do obłędu (ja sie go pozbyłem właśnie z tego powodu) -
a mianowicie przy każdym włączeniu kompa napęd sprawdze tym swoim "fajnym"
mechanizmem wciągającym czy ma płytkę w sobie i tak jest za kazdym razem -
człowieku gwarantuje ci ze przy tm nie wyrobisz

> 4. Czym rozni sie od napedu 104S (poza cena i predkoscia)

nie znam 104s

> 5. Jaka jest rozsadna cena dla tego napedu?

dałem prawie 700, ale szybko puściłem za 50%

> 6. Czy go polecacie, czy lepiej kupic 104S

jak dla mnie 105s to mega shit, ale tackowy 115 z nowym firmwarem na RPC1 (o
ile oczywiscie jest takowy) można rozważyć - będzie tylko wył przy CDkach do
czego jeszcze można sie przyzwyczaić, bo przy DVD jest spokojny.

Pozdrawiam