Re: DVD Pioneer 105S

Autor: Robert (robert_4_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 12:41:13 MET

Ja jestem innego zdania, faktycznie jest troche glosny ale za to jest szybki
w trybie CD o DVD nie wspomne (wlacz tylko tryb DMA), ma blokade regionow
ale bardzo latwo sie jej pozbyc (biosy ogolnie dostepne -
www.region-free.de). Uzywam go od pol roku i naprawde jestem zadowolony a i
system slot-in tez przypadl mi do gustu. Jesli chcesz naprawde dobre DVD to
polecam. I jeszcze jedno ma bardzo dobra korekcje bledow.

Pozdrawiam

Robert