DVD Pioneer 105S

Autor: WK (buhaha_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 10:43:27 MET

Czesc,

Przymierzam sie do zakupu, wiec mam pare pytan do wlascicieli napedu DVD
Pioneer 105S.

1. Komfort ogladania filmow DVD:
    Czy naped jest cichy podczas odtwarzania filmow DVD?
    (jego nominalna predkosc to x16 max dla DVD (x40 dla CD) musi wiec wtedy
niezle halasowac)
    Czy w trakcie normalnego odtwarzania filmu zwalnia, czy kreci x16?
    Czy jest mozliwosc ustawienia predkosci pracy?
2. Czy ma blokade regionow, jesli ma to czy da sie ja usunac?
3. Jak radzi sobie z krazkami CD, CDR, CDRW, CD-AUDIO (rip)?
4. Czym rozni sie od napedu 104S (poza cena i predkoscia)
5. Jaka jest rozsadna cena dla tego napedu?
6. Czy go polecacie, czy lepiej kupic 104S

Wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi!
Pozdrawiam - WK