win2k i DeskPorte 56K Internal W

Autor: Witold Węgorkiewicz (witek_at_harcerstwo.net)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 15:01:28 MET

Czolem!

Wywalilo mi sie cos i teraz nie dziala mi czesc programow pod Win98. W
zwiazku z tym, ze nie mam juz cierppliwosci do kolejnego stawiania
systemu od nowa, zainstalowalem sobie Windows 2000 jako drugi system.

Teraz problem:

Mam modem wewnetrzny Microcom DeskPorte 56K Internal W. Niestesty nie
dziala pod win2k. Zainstalowalem jakies sterowniki, takie jak mialem
(chyba pod w98) i w panelu sterowania jest wszystko pieknie, tylko ze
ten modem nie odpowiada na query. Znalazlem na sieci sterowniki do
dokladnie tego modelu, przeznaczone pod windows2000, ale moja winda ich
jakos nie widzi: znaczy kiedy wskazuje na odpowiedni plik inf, zwraca mi
liste modeli do wyboru, ktora jest pusta.

Pomyslalem moze, ze to problem z portami (tak mi podpowiedzial jakis
HELP w win2k): modem w win2k nie dziala niezaleznie od tego czy jest na
porcie COM1 czy COM2. Sprawdzilem w w98 (gdzie chodzi OK, jak widac
zreszta), ale tam jest ustawiony na... COM4! Sprawdzilem liste portow,
wiec win98 ma dwa - COM1 i COM2, a modem chodzi na... nieistniejacym
COM4?

Nic juz z tego nie rozumiem - nic a nic. Pomozcie prosze.

W.