Re: 17GB i nie botuje!

Autor: \ (spam-nie)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 14:40:03 MET

Wylacz autodetekcje ! Ustaw dysk w Biosie autodetekcji ale nie wlaczaj wykry
wania na auto. U tez nie dziala jak jest auto na wykrywaniu dyskow. LBA musi
byc wlaczone - LBA to obsluga dyskow powyzej 512 MB.
Mozesz tez sprobowac upgrade biosu swojej plyty (ja niestety nie moglem na s
wojej - za stara) zeby bios poprawnie widzial dyski > 8,4.

Robi

--
usun <spam-nie> z mojego adresu !!!
Użytkownik Krajec <zamsz_at_marsell.interecho.com> w wiadomości do grup dyskusy