Re: 17GB i nie botuje!

Autor: Stefan Zemla (coulomb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 23:51:11 MET

>bios nie radzi sobie z tak duzym dyskiem, idz do www seagate'a, sciagnij
>program instalacyjny do tego dysku(najpewniejsza wersja dosowa)- wtedy
>wszysko bedzie ok. Aby to wypalilo, trzeba na nowo przeformatowac dysk i
>pytanie czy ci sie to oplaca jesli przelozyles tylko na chwile.

Wlasnie - ten programik (bodajze Ontrack DDO - zawarty bodajze w Disc
Manager) to tylko chwilowa prowizorka. Jesli chcesz bezpiecznie korzystac z
dysku (nie obawiajac sie, ze COS pomiesza w poczatkowych sektorach i
wyprowadzi ontracka w maliny, czy odpalisz z dyskietki bez zaladowania tegoz
programu i cos zapiszesz na dysk) to najlepiej upgradnij sobie bios. Sam to
juz przerabialem i gdy dojrzalem do chwili, w ktorej moglem wywalic ta
nakladke to ja wywalilem, zreorganizowalem twardziela fdiskiem od nowa,
upgradnalem bios (skonczylo sie wizyta w serwisie ;)) i wszysstko chodzi jak
trzeba...