TNT2 M64/32MB +DFI (DURON 650)

Autor: Bartosz Ranocha (herbu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 15:21:25 MET

Mam problem z w/w sprzetem w grze min. Unreal (i kilku innych) mianowicie
system sie wiesza co pewien czas w taki sposob,ze pomaga tylko klawisz reset
na obudowie (nagle klatka stop i zostaje w bezruchu). Myslalem ze przyczyna
jest Riva ale testowalem ja na innym kompie i wszystko ok, w biosie opcjami
tez sie bawilem AGP jest x2 nie pomogla zmiania sterownikow, sprawdzalem z
wieloma wersjami, natomiast ciekawe jest to ,ze gdy jest akceleracja
softwerowa system chodzi stabilnie lecz z drugiej strony np. w fifa2000 pod
Direct3D wszysko chodzi jak w najlepszym porzadku. Nie mam pojecia co moze
byc przyczyna sprawdzalem nawet inna pamiec op. Czy to moze problem
kompaktybilnosci czy moze cos innego prosze o pomoc.
Z gory dzieki. Pozdrawiam
Herbu