Jak nagrac?

Autor: Harmon (harmon_at_go2.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 17:08:17 MET

Jak zrobic kopie CD z gra "Mortyr" ? Mam legalna plytke,
kupiona w sklepie za ponad 200 zl, ale nauczony doswiadczeniem
chce miec kopie zapasowa. Mam programik, ktory wykrywa
zabezpieczenia na plytce i ten programik pokazal mi zabezpieczenie
"Overburn".Napisal mi tez, zeby wziac plytke 700 MB i wlaczyc
opcje "overburn" w programie do nagrywania i zalatwione.
Moj problem polega na tym, ze WinOnCd nie ma takiej opcji.
Wlozylem plytke 700 MB i zrobilem test nagrywania i faktycznie
- nie da rady.
Wiec sie zapytowywuje - jakim programem i jak zrobic kopie
takiej plytki (Mortyr )?

Pozdrawiam - Harmon
Harmon_at_go2.pl